Hieronder vind je de meestgestelde vragen over onze Link2service planning software voor onderhoud en installatie. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op!
Wat is Link2service?
Link2service is een software ontwikkeld voor onderhouds- en installatiebedrijven die de buitendienst eenvoudig, efficiënt en automatisch willen inplannen.
Voor welke bedrijven is Link2service geschikt?
Link2service is geschikt voor alle onderhouds- en installatiebedrijven die bedrijfsprocessen willen automatiseren en digitaliseren. De onderhouds- en installatiebranche is een specifieke branche waarbij onder andere de personeelsplanning, werkbonnen, ticketverwerking en kwaliteitscontrole erg belangrijk zijn voor het succes. Met onze Link2service planning software behaal je veel winst in deze en andere onderdelen van je buitendienstplanning.
Kunnen calculaties worden geïmporteerd?
Calculaties die zijn gemaakt in de calculatiesoftware zijn eenvoudig in Link2service te importeren. Zo worden geoffreerde werkzaamheden gelijk ingepland bij beschikbare medewerkers.
Welke bestaande software en programma’s kan Link2service vervangen?
Onder meer alle bestaande plansystemen, planningen in Excel, urenregistraties, track& trace-systemen en software voor werkbonnen kunnen worden vervangen door het gebruik van Link2service. Daarnaast integreert Link2service met ERP-systemen zoals AFAS waardoor we benodigde data centraal verzamelen en jij vanuit één systeem eenvoudig aan de slag kunt.
Met welke andere softwareoplossingen koppelt Link2service?
Link2service koppelt met alle gangbare ERP-systemen. Denk hierbij aan de bekende namen zoals AFAS, Exact, SAP, MS Dynamics, Acto, Unit4, Infor, MKG, Gildebouw en King, maar ook met andere softwareoplossingen, zoals voorraad- of CRM-systemen.
Hoe zijn de kosten van de Link2service planning software opgebouwd?
Voor het gebruik van de software betaal je een vast bedrag per maand. Hierbij gaan we uit van het aantal vaste medewerkers. De 24/7 support is hier uiteraard bij inbegrepen.
Hoe lang duurt het implementatieproces van Link2service?
De implementatie pakken we grondig aan, zodat jij snel geniet van een geoptimaliseerde buitendienstplanning. Dit duurt tussen de twee en zes maanden, afhankelijk van de omvang van het project en de benodigde koppelingen.
Hoe werkt de support op de Link2service planning software?
Als er iets misgaat in je geautomatiseerde buitendienstplanning moet dat natuurlijk zo snel mogelijk opgelost worden. Daarom is de supportafdeling tijdens werkuren gewoon telefonisch bereikbaar en is ons online supportsysteem 24/7 beschikbaar.
Waar wordt data opgeslagen?
Alle data van Link2service wordt opgeslagen binnen je eigen organisatie. Hierdoor kan je deze data makkelijk en veilig beheren.
Kunnen gegevens uit je huidige systeem overgenomen worden in Link2service?
Het is bijna altijd mogelijk om gegevens uit je huidige systeem te importeren in Link2service. Zo voorkomen we dat bruikbare tijd verloren gaat en zorgen we dat historische gegevens beschikbaar blijven.
Stroomlijn je bedrijfsprocessen
De mogelijkheden zijn eindeloos
Benieuwd of Link2service past bij jouw organisatie? Vraag een demo aan! Hierin laat ik je zien hoe de planning software werkt én denk ik graag met je mee over een efficiëntieslag in jouw service- en onderhoudsproces.